Så himla praktisk att handla mat i Lund

Ibland när jag besöker Lund vill jag gärna bo där men det betyder att vi måste vara i andrahandsmarknaden igen. Litet o mysig och himla praktisk att handla i olika matkedjors erbjudande. Dem har ett ställe där stora Coop, citygross, Ica och Willys samsas bredvid varandra. Citygross har bäst kött, älskar att handla i Coop och Ica. Här i Malmö blir det att man måste ta olika bussen för att kunna göra samma sak och slösa mkt tid. Så man måste bestämma sig vilka matbutik har bäst erbjudande och köra sin runda, att handla i lugn och ro. När jag var i Coop hittade jag detta. Hur lyxigt är det inte det?
För chillifantasten fanns det torkade olika sorters chili. Sedan när jag gick vidare till ICA vid Lund C hittade jag dessa: 
Grönsakspålägg!!! Fanns i två smaker. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0