Skaffa gratis kaffe på McDonalds.

Första ska du ladda ner Mcdonalds's Appen i din smartphone.
Därefter är det bara att hämta kvitto under frukosten helst för att scanna in koden. 
Varför frukosten? Jo de allra flesta vill ha kaffe på morgonen och det säljs inte mycket läsk heller. Så bästa tiden är på frukosten mellan kl 7-10. på frukosten är det inte mycket folk och inte alls stressig o det är bara två personalen i restaurangen. Jag köpte morgondeal på toast och liten latte. den andra kvittot hängde före min och den tog jag direkt från utskrivaren. Personalen såg inte vad jag gjorde då de var upptagen med att göra min order. Man kan sedan gå en runda i lokalen för att se om några "glömde" kvar sina rester efter sin frukost och hitta fler kvitton och så. Du kan även fråga dina vänner efter koden om de inte samlar på dessa. Var lugn, koderna på bilden är förbrukade redan. men på detta sättet lyckades jag skaffa två stämplar istället för en. hade jag haft mer tid skulle jag kanske ha skaffat fler.
 
 


Susana
2016-03-02 @ 18:42:00
URL: http://susanas.se

Många smarta tips i din blogg! Kram

Svar: Tack så mycket Susana
My




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0