Hemköp kundklubbsdag

Där alltid trevlig att gå på olika kundklubbskväll. Precis hemkommen från Hemköp. Håller med ett projekt just nu, så därför blev jag tvungen att skaffa en viss sak för att avsluta det. Det enda som var slut var äggen som jag också ville ha. Jag sparade in på billiga Libero blöjor istället. Betalade bara 50kr/st Plus deras våtservetter 10kr/st. 
Smakprovning på proteinkvarg? Det var vanilj, choklad, karamell,blåbär och vanilj. Blåbär var godast och min 3 åring tog faktisk 4 smakprover. I normala fall äter hon knappt någonting på kvällen men idag överraskade hon mig genom att äta extra mycket. Barn kan vara så luriga ibland. Min andra dotter ville också smaka så hon fick äta hälften av min blåbär och vanilj. Karamell smakade äckligast, choklad en mörk variant och ganska dämpad. Vaniljen fick faktisk godkänt utav mig.    
 
 
Lite gratissaker som jag hittade. Dock lät jag Risentas måttsats följa med mig hem.
 
 
Elin
2016-08-25 @ 21:16:02
URL: http://elinlarsson.forme.se

Mysigt!

Svar: Det är tur att snabbkassor finns, annars hade de 4 kassorna varit jättelånga!
My




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0