Smarteyes Tjejkväll Malmö

Idag hade glasögonbutiken Smarteyes tjejkväll i samarbete med The Body Shop. De skulle presentera höstens nyheter och man kunde boka tid för gratis synundersökning. I affären fanns det en frågeformulär som man skulle fylla i om man vill vinna 3 par glasögon gratis. man skulle gissa antalet glasögonbågar i en hög glasvas samt motivera varför smarteyes gör en snygg.
 
 
 
Här står jag i kö, kön täckte sig längs med hela butikens affärsfönstrar ända tills Systembolagets dörr
 
När man väl kom in fick man en goodiebag. Den bestod av glasögonfodral+putsduk, reparationskit, cleanser,penna,folder, prover från The Body Shops nyhet Kamelia samt Vitamin E serumoolja och presentkort på makeupträff. Det var verkligen mkt folk därinne och jag skippade att man kunde få stiltips/make up tips från representanter från The Body Shop och bokade synundersökning istället. 
 
 
Sedan var det dags att gå till buffébordet. Tyvärr kunde jag inte ta en bild på buffebordet imed det var så trångt och för mycket damer att det blev en tallrik italiensk plockmat och en glas alkoholfri päroncider.
 
Mozzarellakulor, salami,lufttorkad skinka, oliver,pesto,grissini(ej med på bild), inlagd kronärtskockar, manchegoost, baugette(slut).
 
Eftersom det inte var mkt jag kunde äta pga graviditet valde jag att chansa och smaka lite av plockbuffén. Jag gick efter maten eftersom jag hade redan tävlat, bokat gratis synundersökning och smakat av maten. Tack för ikväll Smarteyes och The Body Shop.
 
Mia
2015-09-17 @ 04:29:39
URL: http://https://www.facebook.com/Dumle71

VA? Är du gravid igen?
Det verkar ju trots allt ha varit en trevlig stund för dig.
Kram, Mia.

My
2015-09-17 @ 18:02:28
URL: http://journalofagastronomiac.blogg.se/

Yes det är jag, höggravid dessutom. Man får stjäla sådana små stunder när man kan. Speciellt när man inte har haft egna mammastunder så ofta där jag göra vad jag vill på kvällen utan att passa upp en tvååring.

Mia
2015-09-19 @ 12:37:30

Det visste jag inte.
Då får jag gratulera.
När är det dax att föda?

Svar: December 2015
My

melanie
2015-09-19 @ 18:37:25

Låter ju super =) =) =). Fick fina saker ju =). grattis!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0