Starbucks nya vintersmak!


Idag när jag försökte hämta ut min gratis Bravo Boost hittade jag Starbucks nya vintersmak, white chocolate mocha bredvid min favorit skinny latte! Dessa två ska inhandlas till helgens mys. Jag hittade white chocolate mocha i en Pressbyrå butik. Jag vet inte om de har kommit ut i de större matbutikerna ännu.
 
 
EDIT: Här är de övriga smakerna i serien: 
 
Chocolate Mocha, Skinny latte, cappucino, seattle latte och så Caramel Mocha flavour.
 
Zaisha <3
2015-10-30 @ 18:20:24
URL: http://zaisha.blogg.se/

jag visste inte ens att man kunde hitta starbucks drycker förutom i själva starbucks cafét. måste kika in detta... finns de bara i pressbyrån? är det bara två smaker de har?? haha har många frågor :p

Svar: Hej Zaisha. Håll utkik när du går i de stora matbutikerna. Som Ica Kvantum, Ica Maxi, Stora Willy's och så Coop Forum. De brukar ligga i mejerikylen eller i kylmontern med färdiga kylrätter/drycker. Nej inte bara två smaker. Den röda är den senaste i deras produkt. Jag har smakat igenom alla och de är lika goda, men jag gilalr bäst skinny latte. Gillar tanken att den gör mig smal ^^
Ska redigera detta inlägg så alla smaker finns med.
My

Zaisha <3
2015-11-01 @ 15:13:37
URL: http://zaisha.blogg.se/

tack för editen, måste smaka de alla!!! har velat handla i några dagar nu men har inte haft tid men så fort vi åker till affären ska jag haaaa allaa!! yummynummy!!

Svar: Det gör du rätt i :)
My




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0