Så snygga!

Idag var jag på Erikshjälpen. Jag älskar att gå på second affärer. Det enda som är synd är deras öppetider. Endast tis, tors mellan 14-18 är dem öppna samt lördag 11-15. Så på torsdagar brukar jag passa på och dra ut på mor/dotter kväll. Idag gick det till Erikshjälpen, sedan middag på Max hamburgare som ligger bredvid och så till sist handla matvaror på Ica Maxi som ligger bredvid Max. Dessa snygga glöggset hittade jag, jag ville gärna köpa det men det skulle bli bortkastade pengar. Dock är dem snygga, det fanns 6 muggar. Annars brukar jag inte alls köpa något julrelaterat. Min dotter hittade 3 små plåtbilar som hon inte släppte ifrån sig så dem fick följa med oss hem. Sist men inte minst hittade jag en lchf kokbok till min tokige lchf vän, en lchf kokbok för kvinnor. Jag vet inte alls om kompisen har den då jag har gett henne så många lchf kokböcker redan. Men men hon är en kär kompis som har hjälpt mig i min svåraste stund och dem måste man hålla hårt i, riktiga vänner är svåra att hitta. Sedan har tre till vänner som ska få en överaskning julpresent men även systrarna :)
 
Zaisha <3
2015-11-20 @ 14:06:09
URL: http://zaisha.blogg.se/

superläckra! letar också efter glögg muggar. tycker också om att gå runt i second hand men här i uppsala finns sånna marknade bara under sommaren :(

Svar: Finns det inte typ myrorna, röda korset eller liknande? De har börjat med julsaker till försäljning.
My




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0