Min nya frisyr


Idag har jag varit och klippt mig. Jag har hoppar runt mellan olika frisörer under 4 år och har inte hittat någon bra som passar mig. I somras tänkte jag boka med någon som var i närheten där jag bodde. Jag bor i södra Malmö, bredvid Lindängen. I Lindängen finns det en liten nedslitet torg där salong Nice Hair finns. Där hittade jag min frisör Ismeta som jag är nöjd med. Jag betalar hellre 300kr än 50-150kr till en frisör om jag nu hittar någon som jag tycker är bra. Jag bad bara om trappsteg där framme skulle vara längre än där bak. Jag fick en ny snygg frisyr som jag har inte haft förut trots att jag har klippt likadan förut som jag är supernöjd. Mitt hår känns luftigt och snygg nu. Synd att jag inte kan ta bild på håret vid nacken. Det är där det blev något nytt.
Zaisha <3
2015-11-22 @ 15:29:40
URL: http://zaisha.blogg.se/

snyggt det blev :)

Svar: Tack Zaisha, det viktigaste är ju att hitta sin favoritfrisör.
My




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0