Min loppisfynd!

Jag har velat köpa en skrivare för vardagsbruk. Det är bara det är en djungel därute. Men idag när jag var på Butiksloppis med Maria så hittade jag en HP Deskjet D5560 för endast 49kr! När den kom ut 2010 tror jag fick den bra betyg och den passar mig perfekt. Jag vill inte ha en avancerad skrivare allt i ett utan bara den kan skriva ut är jag glad. Jag hade ändå räknat med att betala 450kr för en ny plus ca 600kr för färgpatroner. Nu sparar jag in på en del pengar och ska bara köpa två nya färgpatroner.
den fungerade när jag provar, dock hade bläcket torkat vilket jag trodde så det är bara att beställa det på nätet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0