Dagens fynd!

Jag älskar att köpa udda muggar och glas på second hand/loppisar. Dagens fynd blev dessa: 
Absolut Vodka snapsglas och dricksglas för 10kr stycket. Jag vet tyvärr inte nypriset på dem men de är så snygga!!!
Zaisha <3
2015-11-19 @ 18:24:43
URL: http://zaisha.blogg.se/

riktigt fina! och udda också för den delen :)

Svar: Jag vet, försökte fråga en kompis som jobbar på åhus Absolut fabriken för där har dem en museum med just absolut vodka. Inte ens hon eller hennes kollegor på kontoret har sett det. Google kunde inte ge mig några svar. Men jag rensade ut en del muggar,glas och assietter så det skulle bli färre i skåpen så kan jag fylla på med fler fynd
My




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0