Bloggmässa by Walles & Glantz PR Event!

Imorgon ska jag gå på detta roliga event! Det roliga med detta är att jag ansökte om att få en av VIP platserna för länge sedan men fick till svar att det fullsatt. Det hindrar inte mig att bestämma mig för att gå och jag ordnade så att min mamma ska passa min lilla busiga 2åring mellan kl. 12-18.
 
Idag på eftermidaggen fick jag ett erbjudande att bli VIP pga sent avbokning av någon annan VIP bloggare. Det betyder bland annat jag för gå före i kön in, sitta framme vid scenen, få goodiebag och bli fotograferad.
 
Ärligt talat är detta min första bloggmässa där jag är VIP! Så pirrigt jag känner mig. Som Bambi på hal is. Det ska gå, får lita på min magkänsla. I värsta fall får jag nog ta stöd från min sidekick Melanie.
 
Nu är det dags att montera upp IKEA stolarna som jag har köpt så jag kan ta in mina två krukor med blommor så de slipper bli frostskadade.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0