Frödinge Pecan Pie

Jag har blivit utvald av Smartson att testa FRÖDINGE PECAN PIE
Det var lagom mycket nötter och kolasås. Pajskalet smakade ingenting men i kombinationen med fyllningen gjorde det inte så mycket då det inte blev kaka på kaka, det vill säga sött på sött. På min lilla ICA butik kostar godingen ca 40kr. Helt klart godkänd pris. Så jag rekommenderar pajen till alla som älskar nötter och kolasås.
 
FOTOGRAF: Melanie
 
En kopp kaffe hade inte varit fel för att uppleva smaksensationen mellan varje tugga. Så vad väntar du på? Till affären med dig och leta upp mästerverket! Det ska jag göra iallafall :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0