Få 2 st GRATIS Harlequin Historisk romaner

God jul - du får två e-böcker!

Här kommer en liten julklapp från oss på Harlequin. Vi ger dig två e-böcker med romantisk läsning i historisk miljö. Välj att läsa en eller två - du hämtar böckerna från den här sidan.

Den besvärliga hertiginnan av Christin Merrill
Det här var verkligen ingenting lady Miranda önskat sig - att bli komprometterad och gift på en och samma dag. Det dröjer inte länge förrän hon upptäcker att äktenskapet inte är någon dans på rosor. En förfallen herrgård och en hemlighetsfull make är inte direkt vad hon drömde om som ung flicka. 

Hon kom över havet av Sophia James
Asher Wellingham, hertigen av Carisbrook, är som förtrollad av henne! Av en händelse råkar han på lady Emma Seaton när hon simmar naken. Hennes skönhet bländar honom, men han ser också det djupa ärret på hennes lår – en skada som bara ett svärd kan ha åstadkommit. Vem är denna motsägelsefulla kvinna?

KLICKA HÄR FÖR ATT LADDA NER OCH LÄSA HUR MAN GÖR

Erbjudandet gäller t.o.m. 31/12 2015.

Åh härligt! Det här dök upp i min e-post. Jag älskar Harlequin historiska romaner och har inte haft tid/pengar att köpa nya begagnade. Böckerna är värda ca 69kr/st om man nu ska köpa det i pocketform. Nu är helgen räddad kan man säga.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0