Elodie Details tips!

Eftersom jag älskar Elodie Details som gör jättefina lyxiga saker till barn vill jag gärna tipsa om Elodie Details Rea.
 
Campadre(Värvningslänk) kan man ange koden SRE12150 för att få 150kr i rabatt. Här är vad som erbjuds, först till kvarn!
 
 
Om man vill ha något annat från deras kollektion har Lekmer 20-40%rabatt på ED saker. Klicka här
Jag har dessa i min ägo: 
 
 
 
ED Retro revolution regnskydd
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ED Rockabilly Dot haklapp
 
ED Retro Revolution haklapp
 
ED Cotton Candy åkpåse.
 
 
Jag vill jättegärna ha ED Dusty green åkpåse x 2
 
Snälla rara tomten, jag önskar mig dessa till jul ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0