3 Veckorevyn plus premier värde 350kr, endast 129kr

deal image
  • 3 nummer av tidningen VeckoRevyn
  • Du får även lyxigt body butter, body mist och shower gel
  • VeckoRevyn ger dig det bästa av shopping, kläder, smink, skönhet, kändisliv, relationer, sex, kärlek och karriär – bland mycket annat
susanas.blogg.se
2016-06-15 @ 20:41:47
URL: http://susanas.blogg.se/

sv: åh den ska jag kolla upp. Jag gillar roliga och lätta böcker med. absolut inte sci-fi hehe

susanas.blogg.se
2016-06-16 @ 11:09:41
URL: http://susanas.blogg.se/

sv: har du läst harry potter?? De är ju sååå långa, tror aldrig jag orkat med dem hehe

Svar: Inte alls långa. Jag slukar dem på två dagar. Alltså varje bok. Efter ett tag tar dem slut. Finns annars filmer man kan kolla på. Tips till första bebistiden i höst?
My




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0