Ikea katalogen 2017 event

Imorse var jag på en presentation av Ikea katalogen 2017 release. Dem hade lite presentation och tipsade om en Limited edition designer samarbete med indiska influenser i grå/svart/vita nyanser som kommer att säljas i en begränsad upplaga. Man får hålla utkik i varuhuset den 11/9. Eftersom min lilla 8,5 månaders bebis kräkte ner hela golvet och sig själv kom jag dit senare så jag hann inte lyssna så mycket. Från restaurangen presenterade man pulled salmon sandwich och Msce märkningen för fisk samt att deras grönsaksbullarrätt skulle kosta 29kr! 
Jag fick lite frukost och en toscasnäcka till fika/frukost. Efter inspirationsföreläsningen fick vi en Goodiebag innehållande dessa saker, en karaff, flädersaft, voucher för gratis pulled salmon sandwich och 2017 ikea katalogen förstås.
Det var min första inspirationsföreläsning med IKEA. Jag kommer definitivt åka på fler sådana här saker hos dem. Tack för en god morgon IKEA!
 
Här kommer en favorit för höstens godaste soppor on the go eller för stressade morsor på äventyr:
EFTERFRÅGAD Mattermos IKEA Enkel att fylla med mat och äta direkt ur tack vare den vida öppningen.
 
En Mattermos som rymmer 0,5l soppa. Titta HÄR



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0