Omg! Jag vann en tävling!

Varje gång jag vinner något blir jag alltid glad oavsett vad vinsten var. Jag har inte vunnit något alls på sista tiden...eller jo 10kr på triss
Nyårsdagen skrapade jag fram detta och idag fick reda på detta: jag har vunnit Nuk nappflaskor från Babyringen, min favoritställe att shoppa bebissaker ifrån. 

jippee!!! Dock vill jag gärna ha heltidsjobb också även om det är givande med att vara mamma. Jag känner bara att allt jag pratar om är bebis och bajs. Jag blir knäpp på mig själv, som om jag inte har något att göra förutom det. Det är skönare att ha ett ställe att gå till o skäligt lön så man kan köpa det man behöver. Snart dags att besöka Babyringen i Malmö :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0