Lilla My tipsar!

Jag älskar att shoppa, framförallt älskar jag bra erbjudande. På Lets Deal hittar jag många bra erbjudande. Här kommer mina favoriter:
 
1. Första bra deal
4 nr av amelia + reseplattång, biobiljett, mineralfoundation och borste, Bliss Face Wash och Showergel. Totalt värde731 kr, din deal: 139 kr inkl. frakt
 
Amelia är verkligen en bra tidning för kvinnor, dessutom är den där reseplattång bra att ha. Jag har beställt något liknande och har använt plattången :) Sedan vem säger nej till en biobiljett värd 100kr? Resterande som man får med är bara ett plus.
 
2. Andra bra deal
Grekisk middag! Trerätters för 1, 2 eller 4 personer på Restaurang Akropolis i Malmö city. Ord. pris: från 495 kr, deal: från 199 kr
 
 
Jag älskar grekisk mat, första gången jag blev kär i det var faktisk i Kristianstad. Det var en liten grekisk restaurang som hade grekisk buffé. Där lade dem grunden för min kärlek för grekisk mat. Akropolis har bra mat. Den ligger i Malmö i centrala Malmö. Där åt jag lammkotletter och så tog jag baklava som jag verkligen rekommenderar!
 
3. Tredje bra deal
6 tillfällen Gravidyoga hos Liten och Sund i Malmö
 
Jag provade faktisk gravidyoga en gång och det var verkligen skönt och kul att vara med. Då hade jag inte hittat denna bra dealet. Hade inte mycket pengar att lägga på sådana där men med denna dealen kostar det bara 400kr istället för 800kr. Om jag var gravid nu skulle jag defintivt köpt det och varit med.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0