Frukostshopping på Lindex!



Jag älskar frukostshopping på Lindex, speciellt då de har jättebra kvalitet på barnkläder. Förra gången jag var där handlade jag mer än vad jag borde göra. Så var fallet denna gången. Jag tog "tag 3 betala för 2" o kombinerade med 20% på hela köpet plus använde upp min 25kr rabatt. Det lönar sig verkligen att vara medlem i Lindex när man har barn. Det blev mycket billigare än att handla på ordinarie rean. Man kunde även ta reavaror o kombinera med 20% på hela köpet. Det var personalen som tipsade om detta förra året jag var på liknande event. 
Min hela köp fick jag betala ca 383kr. Jag sparade in 99+2+40+25=166kr på detta inköp. Jag fick även god frukost på köpet :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0