Snart är det sommar!

Snart är det sommar, vad vore det inte härligt att äta alla dessa svenska hallon,jordgubbar och glass? Jag hittade något somrigt gott till fredagsmyset idag.
 
Funz med vanilj hallonsmak. Små mjuka vetebullar med vanilj och hallon fyllning. Min familj älskar Pågens Funz med vaniljfyllning så den här glr mig extra glad.
Susana
2016-04-15 @ 23:37:00
URL: http://susanas.se

Sv: åh det lät gott, jag åt sjömansbiff till lunch. Min sambo hade lagat det och sparat en låda.


De där bullarna verkar goda, perfekt blandning!

Svar: Jag måste säga att vaniljbullarna var godare än hallon/vanilj.
My

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF
2016-04-16 @ 21:47:59
URL: http://jennifers.nu/

Åh jordgubbar längtar jag efter! dem lät goda bullarna :)

Svar: Jag ska försöka plantera smultron på balkongen men mina plantor är så småa....
My

Susana
2016-04-16 @ 22:49:20
URL: http://susanas.se

Sv: åh vad spännande!! Jag läste mandarin i skolan och tyckte det var galet svårt hehe... Vilket land kommer ni ifrån du och din man?

Min sambo är svensk, jag är född här men mina föräldrar kommer ifrån chile.

Svar: Susana, både jag och min man är kineser. Dock är jag född här i Sverige. jag tog mandarin i skolan också men det fokuserade för mycket på det skrivande ordet och blandade oss med, barn som har mandarin som modersmål medan vi som har kantonesiska som modersmål kunde knappt hänga med. Till sist blev det tvång. Nu har jag lärt mig någonlunda vardags enkla mandarin ord att jag förstår lite konversationer.
My

Zaisha <3
2016-04-21 @ 17:14:35
URL: http://zaisha.blogg.se/

ååh ser jättegott ut. Här hos oss äter man man upp två påsar inom fem minuter men har bara smakat vanilj. Så ska testa hallon och vanilj också :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0