Snart dags för att planera in barnkalas.

Eftersom min dotter fyller 3 år snart är det hög tid att planera in barnkalas. De föregående åren har vi bara köpt en tårta och bjudit in två vänner med deras dotter som är ca 4 månader yngre än Vivian. I år tänkte vi slå på lite stort då vännerna har flyttat ifrån Malmö. Så i år hade jag funderingar mellan dessa två teman: Frost eller Sofia den Första. Vivian är inte tokig i någon av dem så det gör det enklare att välja teman. 
 
Till sist valde jag Sofia då jag älskar lila och jag vill komma ifrån populär Frost. Det känns lite uttjatad med Frost. Via REFUNDER(värvningslänk) ska jag beställa tallrikar, muggar, ballonger, oblat till tårtan från en av deras medlemsbutiker.
 
"Genom att handla via Refunder.se när du shoppar online så får du riktiga pengar tillbaka - även om butiken har REA. De har över 450 butiker att välja mellan så testa du också! När du genomför ditt första köp för minst 100 kr så får både du och jag 50 kr i bonus." 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0