Leos Lekland Stora Bernstorp

Leos lekland ska öppna ett nytt ställe på Stora Bernstorp,Malmö. Såhär ser deras öppningsevent ut.
Jag vann däremot en VIP kväll den 1 april för mitt äldsta barn så jag är jätteglad! Det är första gången jag tar med Vivian på lekland överhuvudtaget. 
Tack Barn i Malmö för möjligheten. Det kommer att bli fullt för 79 familjer till fick chansen att vinna 2 barnbiljetter.
Thaimorsan.se
2016-04-03 @ 00:29:12
URL: http://thaimorsan.se

Kul att du kikade in hos mig :) Idag kommer det upp en ny tävling där det blir kanske du som vinner en hajsovsäck från MaggieMars!

Susana
2016-04-03 @ 09:43:55
URL: http://susanas.se

Svar: Ja det skulle jag säga att alla barn är hehe aå svårt att förstå dem ibland. Jag har inget emot att han är mammig de är mer jobbigt för resten av familjen men de har blivit bättre faktiskt :-)




______________
Åh grattis till vinsten vad roligt! Kram

Susana
2016-04-04 @ 10:42:34
URL: http://susanas.se

Hej okej då fortsätter svara här på din blogg med! :-)

Ang väggen: Åh spännande :-) du får lägga upp på bloggen sen så jag kan kika hur de blev ;-) vi har klädkammare altan och bebisens rum att fixa nu hehe.. Tur mannen snart går på semester!


Och det på restaurangen jaaaa jag önskar jag hade vågat säga till. Måste tuffa till mig lite hehe. Kram

Svar: Klädkammaren ja, den har vi med, fast i mitt fall organisera, slänga och ge bort så det blir mer ordning där. Måste ta superslänga helg snart.
My




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0