H&M VIP frukostshopping

Imorse var det frukostshopping för min del på H&M. Som vanligt var det väldig välbesökt. Mycket mammor i farten. Jag tog först frukosten eftersom man behöver vara mätt när man ska handla saker. 
Det fanns glutenfritt, vegansk, vegetarisk, salamikorv och så skinka på både ljus och mörk bröd. Kaffe, te och en flaska vatten. Klart mycket  alternativ än de har haft innan. Jag köpte en stycken svart leggings och två sandfärgade T-shirt till mig själv. Till äldsta dottern köpte jag en nattlinne med Elsa motiv samt en tröja med häftig tryck. Till lillflickan blev det en byxa i stl 74.
Summan hamnade på ca 400kr och efter 20% avdrag fick jag betala 316kr. Helt värt shoppingen. Jag såg två eller tre mammor som verkligen gick loss på shoppingen Och köpte 10 plagg till barnen eller mer. Man kunde kombinera rea och erbjudande och få 20% rabatt ovanpå det.
Melanie
2016-09-05 @ 22:57:54

Ni har bättre frukost än oss i Lund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0