Ett nytt kapitel startad snart

29 april, den dagen är min stora flickas sista dag på småbarnsavdelningen på förskolan. Sedan ska hon gå till den stora barnavdelningen. Eftersom det är något av en markör och jag vill tacka de två pedagoger/barnskötare som är kvar med en gåva åkte jag tvärs över hela Malmö för att handla lyktor från Majas Cottage hos Butik Råsa(Malmö). 
 

Majas Cottage skapar ursnygga värmeljushållare med budskap där 10% eller 50% av försäljningen går till Barncancerfonden. Jag valde att köpa dessa för att stödja Barncancerfonden, stöta två lokala företagare och ge något speciellt istället för vin, kaffe,choklad, smyckesänglar eller hembakta saker. Jag har inte gett vid sommar/vinter så detta känns mer rätt. Vivian ska flytta med andra barn födda 2013 med en barnskötare som jobbar på hennes avdelning. Jag tycker att även hon förtjänar en värmeljushållare då hon har varit ett stort stöd för mig och jag har fått mycket bra kontakt. Jag valde Butterfly i rosé.
Den vänstra valde jag.
 
 
 
Sedan skulle sommarkollektionen komma ut och beräknad leveransdatum någon gång i maj för denna ursnygga värmeljushållare. 

Perfekt att marknadsföra Sverige.

Den här var också skitsnygg. Kunde faktisk inte bestämma mig för vilken jag ville ge bort. Men det blev den roséfärgade med fjärilar på. 

 
Om du inte vill beställa via deras webbshop har ju Majas Cottage olika återförsäljare. Kolla gärna in listan HÄR



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0