Sephora Shopping Night

Idag var det shopping night på Sephora. Det kom såklart massor av tjejer både unga och gamla. Kön till kassorna ringlade sig långa. För om man nu tillhörde de lyckliga och handlade för 500kr efter deras 20% rabatt kunde man få en Goodiebag. 
Goodiebagen klara bakom disken kl 16:54. Redo att delas ut till betalande shoppare.

För mig som bara kom för att hålla Melanie sällskap siktade jag mig in på detta: 
bubbelvatten till mig och påfyllning med kexchoklad till godismonstret. 

Sedan var det middag och då utnyttjade jag medlemskapet i Jensens Böfhus erbjudandet. 
229kr delat på två blir huvudrätten 115kr. Billigt med tanke på att det är middagspris med biff.
Zaisha <3
2015-10-01 @ 20:45:43
URL: http://zaisha.blogg.se/

Lyxigt att få gå till event!

Svar: Det är det Zaisha men jag släpade med mig min tvååring. Då brukar det inte vara jättekul. Om man inte har barn själv vet man inte vad jag menar. Det är mer att hålla koll på barnet än att njuta av eventet.
My




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0