Yalla! Drinking Yoghurt: Touch of Africa

För ett tag sedan delade de ut gratis smakprov på detta Yalla! Drinking Yoghurt: Touch of Africa med melon/lemon/baobab smak. Baobab visar sig vara apbrödsträd, så jag antar att jag drack melon, citron och apbrödsträdssmak yoghurt?






Pris: tror jag att det är 16 kr
Betyg:

Smaken var frisk och söt som melon och citron och eftersmaken var det som om jag drack frisk jordsmak eller något...blandningen var ok men just att det var det där lilla konstiga eftersmaken som drog ner på betyget. Ni som har provat den, vad säger ni om den? Är den god eller tycker ni inte om den? Varför?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Journal Of A Gastronomiac

En kinesisk matälskare som bloggar om allt mellan himmel o jord. Mina intressen är gratissaker, tävlingar, events, barn,mat, odling och läsning. Om du vill ha kontakt med mig kan ni skriva till [email protected]

RSS 2.0